11 טיפים כיצד לבחור נכון נדנדה לגינה

ערסל גדול לבית ולגן

נדנדה לגינה אינה מותרות. היא מהווה פריט חיוני עבור בני הבית בכלל ומי מהם שחשוב  להם להתבודד מעט ולהירגע מתלאות היום או להתרווח ולהתענג על השלווה בסופי שבוע.
נדנדה משדרגת את הגינה והופכת אותה ממקום שנועד בעיקר לנוי ולהידור לפינת ישיבה אטרקטיבית. ההיצע המגוון של סוגי נדנדות שונות מקל לכאורה על הבחירה אבל דווקא בשל ריבוי האפשרויות עלולים הצרכנים הפוטנציאליים להיוותר חסרי אונים נוכח השפע. חברת כסא נדנדה מזמנת ללקוחותיה, הקבועים והפוטנציאליים, ריהוט לגינה ברמה גבוהה מעוצב, איכותי ויוקרתי לבית ולגינה, לסלון ולמרפסת, לכל מתחמי הבית וסביבתו.

על מנת להפיק ולמצות את המרב ואת המיטב מהתקציב שאותו אתם מועידים לרכישת נדנדה, רצוי להידרש אל נקודות חשובות אחדות, אשר שיקולן ימקסמו את הסיכוי לרכישה מושכלת של נדנדה שתענה על הדרישות והציפיות שלכם.

11 טיפים לבחירה נכונה של נדנדה לגינה

  1. גודל הנדנדה. גודל הנדנדה הוא פונקציה של המקום המיועד לה. היות שהנדנדה אמורה להיות אזור נוחות והנאה, אין טעם “לדחוס” אותה בשטח שגודלו כגודלה. יש למדוד היטב את מידות השטח ואת מידות הנדנדה בכלל ואת אורכה בפרט.
  2. ודאי כי הנדנדה מיוצרת על פי תווי תקן איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים. ילדים קטנים צפויים לשבת או אף להשתולל על הנדנדה, לכן אתם חייבים לוודא זאת וכמובן לשמור עליהם מכל משמר
  3. נוחות בבחירת נדנדה לגינה. הנוחות היא אלמנט חשוב ומרכזי בבחירה. על מנת לוודא כי הישיבה על הנדנדה אכן נוחה לכם, חשוב להתנסות בישיבה עליה במשך כמה דקות ברציפות. בדקו האם יש לה תמיכה וריפוד נוח בגב ובמשענות הידיים.
  4. יציבות בדקו האם הנדנדה יציבה על הקרקע.
  5. עיצוב. חשוב לבחור נדנדה ש”מתכתבת” עם הקו והסגנון העיצוביים האהובים עליכם, לרבות סוג החומר ממנו היא עשויה, הריפוד והציפוי.
  6. תחזוקה. אם הנדנדה מרופדת בטקסטיל- חשוב לבחור בדים קלים לניקוי.
  7. מעדיפים נדנדה מעץ למראה כפרי? ודאו כי הנדנדה המוצעת עשויה עץ חזק, מלא ואיכותי, עמיד. חשוב לדעת שתידרש אחת בכמה זמן משיחתו בשמן וצביעתו מחדש.
  8. גיוון. אם אתם רוצים לשוות לגן ולמרפסת מראה מרהיב תוכלו לשלב ערסלים ,נדנדות או פינות ישיבה מחומרים שונים כגון אלומיניום, מתכת, ראטן ועוד. החומרים שונים זה מזה לא רק בטקסטורה אלא גם באווירה שהם יוצרים או מקרינים.
  9. ודאו מה המשקל המרבי המותר. העמסת משקל עודף (משקל יתר) עלולה לסכן את מי שיושבים עליה.
  10. רצוי לתת לבעל מקצוע להתקין את הנדנדה בשל חשיבות החיזוקים הנדרשים, הגימור המהוקצע והמוקפד.
  11. אם תבחרו בשל כל סיבה שהיא (העדר מקום, יופי ועוד)  נדנדת גינה יחיד שתולים על עץ או על תקרה, הופכת בדיקת הבטיחות והחוזק לקריטית.

*אולי יעניין אותך גם:

חשוב לתת משקל מרכזי לטעם ולהעדפה שלכם אבל חשוב לברר את כל מה שרלוונטי לבחירת נדנדה לגינה שתשרת אתכם במשך שנים רבות ותהווה פריט מרכזי מאזור הבילוי שלכם בחצר הבית ובגינה.
חברת כסא נדנדה תשמח להציע לכם ריהוט בכלל ונדנדות בפרט של יצרנים ומעצבים מהמובילים בעולם ולאפשר לכם ליהנות ממוצר שיהפוך את השהייה בגן ובחצר לזמן איכות חווייתי, מהנה ומפנק. האורחים שלכם יוכלו אף הם ליהנות מהנדנדה.
נציגי השירות שלנו יסייעו לכם בעצה, בטיפים וכמובן- בהצעת מחיר אטרקטיבי. כאשר אתם בוחרים באופן טבעי  לרכוש נדנדה בחברת כסא נדנדה אתם מבטיחים לעצמכם תהליך קצר, פשוט ומסודר, המתנהל בהגינות ובשקיפות מלאה.
חברתנו מאפשרת לכם להמשיך לחלום גם לאחר שהיא מגשימה לכם חלום…

כלי נגישות