כיצד לבחור כסאות בר המותאמים ביותר לאי במטבח?

כסא בר מתכת סוניקס b

מדמיינים את מטבח החלומות שלכם? איך הוא יראה?

מטבחי אוכל הפכו בשנים האחרונות למרכז העיצוב בבית, הדגש על מטבחים גדולים ופונקציונלים עם אי למטבח ועם מקומות ישיבה הם אחת הבקשות המובילות לעיצובי מטבחים חדשים! לשם כך תצטרכו למצוא כסאות בר מעוצבים המתאימים ביותר לאי או השולחן בר במטבח שלכם! תחשוב על זה – באיזו תדירות יצא לכם לשבת על שולחן בר רק כדי לגלות שהכסא בר גבוה מדי, קצר מדי, קשה להזזה, או פשוט לא נוח? הייתם חושבים שיהיה קל לבחור אותם (בכל זאת זה רק כיסא, נכון?), אבל אם אי פעם הייתה לכם חוויה לא נוחה עם כיסא בר, מהר מאוד תבינו שיש יותר בבחירת כסא בר נכון ומתאים ממה שאתם חושבים. אם תבצע חיפוש מהיר, תגלו שיש מיליון אפשרויות בחוץ. זה הופך מהר מאוד למכריע, והרבה אנשים פשוט עוצמים עיניים ובוחרים באופן אקראי, ומחזיקים אצבעות שזה יהיה בסדר – אל תעשו את זה! אנחנו כאן כדי לעזור!

כשאתם בוחרים כסאות בר למטבח שלכם, ישנם 4 דברים עיקריים שיש לקחת בחשבון: גובה וגודל, משענת גב או ללא משענת גב, חומרים וסגנון.
יצרנו מדריך קטן כיצד שבו תוכלו ללמוד כיצד לבחור נכון את הכסאות בר למטבח שלכם בצורה הטובה והמהירה ביותר בואו נתחיל!

כסאות בר מרופדים

כסא בר עם משענת דגם: כסא בר מריוס

גובה וגודל כסאות בר

אנחנו נתחיל בכך שכשאנחנו מדברים על גובה הכיסא, אנחנו מתכוונים לגובה המושב מעל הקרקע, ובגודל, אנחנו מתכוונים לרוחב, לעומק ולגובה הכללי של הכיסא בר. הרשו לנו להקל עליכם על החלק הראשון בבחירת גובה הכסא בר שלכם – אתם למעשה לא יכולים לבחור את הגובה שלהם! את המושב כן. ככלל, אם השיש שלך באי באותו גובה כמו שאר המשטחים במטבח, תרצו ללכת על כסא בר בגובה השיש. אם יש לכם משטח מוגבה גבוה יותר מכל דבר אחר, תרצה ללכת על כסא בר בגובה הבר. אתם יכולים להשתמש במונחים האלה בחיפוש שלכם כדי לבחור כסאות בר עם טווחי הגובה הנכונים.

זה כלל אחד שלא היינו עוברים עליו! אנחנו לא חושבים שמישהו נהנה לשבת על כיסא בר בגובה בר על משטח בגובה רגיל. אתם לא יכולים להצליב את הרגליים ואתם צריכים להישען עד למטה כדי להניח את המרפקים או לאכול ארוחה. כך גם לגבי כסא בר קצר מדי לגובה השיש – אתם תרגישו כמו ילד קטן ליד שולחן המבוגרים! אם יש לכם ילדים במשפחה למשל, והם יושבים הרבה על אי המטבח בגובה השיש, אולי תרצה לבחור כסא בר שנמצא בצד הגבוה יותר של טווח הכסאות בגובה של השיש.

באופן כללי, כסאות בר בגובה הדלפק הם בין 58.42 ס”מ ל 71.12 ס”מ בגובה (מרצפה למושב) וגובה בר בין 73.66 ס”מ ל 81.28 ס”מ. אתה רוצה שיהיה בערך 10 אינץ’ בין המושב לחלק העליון של השיש. לגבי גודל כיסא הבר, חשבו כמה אתם רוצים לקבל וכמה גדול שטח הישיבה שלכם. אתם רוצה שיהיו 15.24 ס”מ עד 25.4 ס”מ בין כל כסא בר כדי שלכולם יהיה נוח ולא יתנגשו במרפקים.

כסאות בר ממתכת סוניק
כסא בר מתכת דגם: כסא בר סוניק B

כסאות בר עם משענת גב או ללא משענת גב

חשבו כיצד אתם מתכננים להשתמש באזור הבר שלכם ומה מקיף אותו כדי לקבוע אם אתם הולכים עם אחד שיש לו משענת גב או לא. כסאות בר עם משענת גב נוטים להיות נוחים יותר, כך שאם אתם יודעים שתשבו שם הרבה או לפרקי זמן ארוכים יותר, אז כדאי ללכת על כסא בר עם משענת גב. לדוגמה, אם אתם גרים בדירה קטנה, אזור הבר עשוי להיות חלל האוכל היחיד שלכם, אז אולי תרצו מקומות ישיבה שמדמים כמו כיסא אוכל. זה היה המקרה של לקוחה שלנו, אז ייעצנו לה ללכת על כסאות בר עם משענת גב.

אם אתם גרים בבית שבו האי במטבח נפתח לפינת האוכל שלכם, אולי כדאי לכם לשקול משהו עם פרופיל נמוך (ללא משענת גב) מכיוון שכנראה כבר יש לכם הרבה כיסאות! הכסאות בר מתחבאים לגמרי מתחת לשיש או לדלפק ולא מתחרים בכיסאות האוכל שלנו.

לשיקול בבחירת כסא בר עם משענת גב / חוסר במשענת גב אין חוקים – חשוב יותר לחשוב על איך אתם חיים, איך הבית שלכם מסודר וכמה זמן הישבן שלכם ישב שם!

כסאות בר מעוצבים בצבע שחור
כסא בר שחור דגם: כסא בר פליקס

חומרים מהם עשויים כסאות בר

זהו עוד אחד מהנושאים החשובים בבחירת כסא בר שבו אורח החיים הוא הגורם העיקרי בקביעת הדרך שבה אתם תרכשו. האם חשוב לכם שיהיה קל לנקות ותחזוקה נמוכה? כיסאות בר מעץ או לחליפין כסאות בר ממתכת עשויים להיות הבחירה שלכם. אם אתם רוצים קצת יותר נוחות וכרית, אבל עדיין צריך את החלק הקל לניקוי, כסאות בר מרופדים עור או כרית מושב מרופדת בבד עמיד בפני כתמים עשויים לעבוד היטב.

אם הנוחות היא המניע הגדול ביותר שלכם בבחירת כסאות בר, במקרה כזה אתם יכולים לבחור כסאות בר עם משענת גב מרופדים. הדבר החשוב ביותר הוא להיות כנים עם עצמכם לגבי החומרים שעובדים הכי טוב בבית שלכם עם האופן שבו אתם חיים עכשיו!

כסאות בר למשרד

כסאות בר מעץ דגם: כסא בר רולו

סגנון וסטייל של הכסאות בר

כסאות בר מגיעים בכל צורה, צבע וסגנון שניתן להעלות על הדעת. שמנו בכוונה את הסגנון במקום האחרון ברשימה הזו של דברים שכדאי לקחת בחשבון כשאתם בוחרים את הכסאות בר שלכם, כי אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים משהו שיתפקד היטב במטבח שלכם לפני שתתאהבו במשהו שלא יעבוד במציאות! בין אם הסגנון שלכם מודרני, מינימליסטי או מסורתי, יש משהו עבור כולם. לאחר שהבנתם מה אתם צריכים מבחינת מידה / גובה, גב וחומרים, תוכלו למיין במהירות את כל האפשרויות שעולות תחת הסגנון שאתם אוהבים ולהמציא רשימה של מתמודדים.

טיפים נוספים בבחירת כסאות בר לאי במטבח

  • עיצוב ואסתטיקה – בחר כסא בר שמתאים לסגנון העיצוב של הבית או המקום שבו תוציא אותו. ישנם כסאות בר בעיצובים שונים, כגון עיצוב מודרני, וינטג’, קלאסי או אינדסטריאלי. בחירת עיצוב הכסא יכולה להשפיע על המראה הכללי של הבית או המקום וליצור או להשלים את הסגנון העיצובי הקיים.
  • יחס מחיר-איכות – כאשר בוחרים כסא בר, חשוב למצוא את האיזון המושלם בין מחיר לאיכות. ישנם כסאות בר במחירים שונים ומגוון רחב של אפשרויות בכל מחיר. חשוב לבחון את האיכות, העמידות והשימושיות של הכסא, ולוודא שהוא מתאים לצרכים שלך.
  • אחסון וניידות – אם יש לך צורך בכסאות בר ניידים או אם יש לך מגבלות מקום, חשוב לבחור כסאות בר שניתן להעביר בקלות. זה יסייע לך לאחסן אותם בצורה יעילה ולהשתמש בהם במגוון מרחבים בבית או בחוץ.

בחירת כסאות בר מתאימים מחייבת שקיפות ביעילות הניקיון, גובה ומידות מתאימות, סוגי חומרים המתאימים לסגנון העיצוב והשימוש, ותחזוקה נוחה. כדי למצוא את הכסא המושלם, יש לבחון את הדרישות והצרכים האישיים שלך ולשקול את האפשרויות השונות שקיימות בשוק. כך תוכל להבטיח שתבחר בכסא בר המתאים ביותר שיתאים לסגנון העיצוב שלך, יהיה נוח לשימוש וישרתך באופן ארוך טווח.

אנחנו מקווים שהמדריך הקטן הזה יעזור לכם בחיפוש אחר כסאות בר מושלמים לאי במטבח שלכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או להגיע אל אולם התצוגה שלנו בתל אביב לשבת ולהתרשם ממבחר כסאות בר מעוצבים במחירי יבואן משתלמים!

כלי נגישות