איך לבחור כורסאות מודרניות שמתאימות לתקופת ההנקה?

כורסת נדנדה דייגו

בחודשים הראשונים לחייהם של תינוקות אמן מניקה אותם בתדירות גבוהה. נוחות האם ותינוקה בשעת ההנקה היא תנאי הכרחי להנקה שקטה ורגועה ולכן – מוצלחת. לסוג הכורסא ולטיבה יש חלק חשוב ביותר, לכן חשוב לבחור את כורסת ההנקה מחברה המתמחה בייצור רהיטי נוחות בכלל וכורסאות הנקה בפרט.

על פי משוב של לקוחות רבים (אין נאמנה מעדותם כבעלי ניסיון) אנחנו יודעים מה הדרישות שלהם מכורסאות הנקה ולכן ההיצע שלנו כולל כורסאות משובחות, איכותיות ובטיחותיות, הנותנות להן מענה מלא ומושלם.
כורסאות הנקה מודרניות בחברת כסא נדנדה מתאפיינות ומצטיינות במבנה ארגונומי המתאים לתנוחת הישיבה הטבעית של האם, אשר יכולה להחזיק את התינוק במנח הנוח ביותר כדי לאפשר לעוללה לינוק היטב.
כל סוגי כורסאות ההנקה עשויים מחומרים איכותיים, בעיקר מעץ גושני מלא, חזק ועמיד, בעל זווית ישיבה המאפשרת נוחות מיטבית ומרבית, עם ריפוד מפנק וכרית צד קטנה, להגברת תחושות הנוחות, או בלעדיהם.
כמו כל המוצרים שהחברה מציעה ומשווקת ללקוחותיה משך ההמתנה לאספקתם הוא עד שבעה ימי עסקים, ואם יש במלאי – בתוך ימים אחדים בלבד.
בעוד האם היולדת יושבת על כורסת הנקה ומניקה, היא חשה את המשמעות העמוקה של היותה ספונה בביתה לבטח. כורסה ייעודית זו מתאימה, כמובן, לא רק להנקה אלא לישיבה מרגיעה בכל עת.

תינוק בא לעולם ומביא עמו שמחה ואושר

יש הבדל עצום בין נשים שמניקות תינוקות בעודן יושבות על כיסאות לא נוחים לבין מי שמניקות כאשר הן יושבות על כורסת הנקה ייעודיות, אשר בתהליך ייצורן מוטמעת ומובנית כוונות המכוון ליצור אזור נוחות אידיאלי עבור המניקה בשעת ההנקה.

אין ספק כי היערכות והכנה ללידה מחייבת רכישת מוצרים רבים, ריהוט מיוחד, בגדים, חיתולים ועוד. טבעי שהמחשבה על רכישת המוצרים מתמקדת בתינוק הצפוי להיוולד היות שהוא, כמובן, הגורם והסיבה להכנות. חשוב להבין כי דאגה לנוחות האם היא בהכרח גם דאגה לנוחות התינוק, היות שההנקה, מטבעה וממהותה, היא תהליך סימביוטי. הקשר הטבעי בין האם והתינוק בכלל,  וההנקה, שבה הוא מתעצם ביתר שאת, בפרט, חשוב מאוד לודא כי היא תיעשה בתנאים הטובים והנוחים ביותר. אשר על כן, קניית כורסת הנקה מבית כסא נדנדה מבטיחה לאם ולתינוק הנקה נעימה וחווייתית.

מה קורה כשהלקוח לא תמיד צודק?

הנחת העבודה הבסיסית של חברת כסא נדנדה היא שהלקוח – בהיותו המשאב והנכס החשובים ביותר שלה – תמיד ראויים לשירות מקצועי וליחס אנושי ואישי גם במקרים שבו הוא לא בהכרח צודק (במקרה של אי הבנה או מחלוקת) מכאן נובע ונגזר היחס הקשוב, הסובלני והסבלני כלפי הלקוח, יחס המהווה את אחד מהמרכיבים היסודיים והמהותיים ביותר באמנת השירות של החברה.
הלקוח כ”משתמש הקצה” הוא המטרה שאליה מכוונת החברה. שביעות רצונם המלאה של הלקוחות היא המטרה והתכלית אשר לשמה ולמענה משקיעה החברה כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש על מנת לייצר ולשווק את ריהוט הגן והבית האיכותיים, המעוצבים והאסתטיים ביותר.

כסא הנקה הנדריקס
כורסאת נדנדה מעץ מלא

*אולי יעניין אותך גם:

 

זו הסיבה לכך ש:

  1. כסא נדנדה משתמשת בחומרי הגלם הטובים והמובחרים ביותר.
  2. כסא נדנדה מציעה מגוון מוצרים במחירים תחרותיים ואטרקטיביים.
  3. כסא נדנדה מייחסת לנגישות ולזמינות עבור הלקוח חשיבות עליונה ולכן השירות מהיר ואפקטיבי.
  4. כסא נדנדה מתחדשת ומתעדכנת על העת בדגמים של טובי המעצבים.
  5. כסא נדנדה ערוכה לתת מענה גם ללקוחות שיש להם בקשות ייחודיות.

החברה משתדלת בכל מאודה לעמוד בדרישות הלקוחות ובציפיותיהם. הגדלה הדרגתית של מאגר הלקוחות שלנו מוכיח וממחיש כי אנחנו בדרך הנכונה והבטוחה לתת מענה מיטבי לכול.

כלי נגישות