הכינו את המרפסות לקיץ – מגוון מוצרי ריהוט גן

מכינים את המרפסות לקיץ

הקיץ קרב ועמו ההכנות לקראתו. הקיץ הוא העונה הטבעית והמועדפת לשבת בערבים הנעימים על המרפסת וליהנות מהאוויר הצח, מהרוח הנעימה. הואיל והקיץ הוא עונה שבה אנשים מרבים לשהות במרפסת, טבעי שהם ירצו לרהט אותה ברהיטי איכות בטיחותיים ועמידים, אשר יספקו להם מענה מלא לדרישות ולציפיות של אנשים מאזור שבו הם מבקשים לנוח ולהירגע ואף לארח.

מי שהמרפסת שלהם גדולה יכולים לרהט אותה במגוון מוצרים ובהם, בין השאר: ספות, נדנדות, ערסלים, כריות, פופים וכל מה שמאפשר יצירת “פינת רביצה” נוחה ונעימה. חידושים טכנולוגיים המוטמעים בתעשיית החומרים ליצירת רהיטי גן ומרפסת מאפשרים כיום ללקוחות המוכנים להשקיע במוצרים איכותיים ובטיחותיים לבחור רהיטים עמידים בפני תהפוכות מזג האוויר הישראלי ,לרבות כיסויים וציפויים ואריגים “חכמים”. ניתן לגוון את המרפסת לא רק ברהיטים עשויים מגוון של חומרים אלא אף במגוון צבעים המעניקים למרפסת מראה צעיר ושובב. ניתן לרהט אותה בכיסאות נדנדה לרווחת היושבים עליהם ולהנאתם, ליצור במתחם המרפסת פינת קפה, שבה ניתן לארח אורחים.

רהיטי עץ, ראטן, אלומיניום ונירוסטה בשילוב בדים צבעוניים זכוכית אקרילית חסינה מאפשרים ליצור מראה ואווירה רצויה ומועדפת. אחת האפשרויות היא ליצור ניגוד בין ריהוט עשוי עץ טבעי, פראי, לבין חומרים מתכתיים קרים.
דגש כפול על איכות הריהוט ועיצובו ניכרים כיום בחזותו של ריהוט הגן והמרפסת בבתים רבים.

לדוגמה קולקציית מערכות ישיבה לגינה עשויה נירוסטה בשילוב סיבי ראטן יוצרת פינת ישיבה נהדרת עמידה וחסינה הן בפני מים והן בפני קרינה. כדי לעבות ולהעשיר את המראה ואת התחושה שמקנה פינת הישיבה יש הבוחרים בכריות מושבים שמצופות בבד טבעי, אורגאני, אנטי בקטריאלי, ובתוכן ספוג מוקצף הנוטה להתייבש חיש קל.

מכינים את המרפסות לקיץ

דגש על חומרים עמידים

ברזל, אלומיניום ונירוסטה נחשבים לחומרים עמידים, ומעצבים מוכשרים יכולים לעצב מהם ריהוט גן יפה להרהיב. גם הראטן הוא חומר עמיד ושילובו בריהוט משווה לגן מראה כפרי. אם אתם מייעדים למרפסת מקום מרכזי בקיץ, שבו אתם עתידים לשהות ולבלות זמן רב, אין ספק כי כדאי לרהט ולעצב אותה כמקום שמזמין שהייה ממושכת ומאפשר אותה באמצעות שילוב של ספות, כיסאות נדנדה, שולחן קפה, כסאות בר ואם רוצים לאכול ארוחות במרפסת- ניתן לבחור שולחן וכיסאות שייצרו תחושה של בית גם במרפסת.

בחירה מושכלת של מוצרי ריהוט ונדנדה לגינה

על מנת להעניק לעצמכם תחושה כי אתם מנצלים היטב את התקציב שהקצבתם עבור ריהוט גן, נדנדה לגינה והמרפסת לקראת הקיץ רצוי ומומץ לאפיין ולהגדיר את השימוש שאתם מועידים לשני מתחמים אלה. אם אתם מתקשים לעשות זאת בעצמכם – אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם המומחים שלנו. כדי להגביר את סיכויי הרהיטים לשרוד לאורך זמן באיכות הראשונית שלהם חשוב ביותר להניחם באזור מוצל או מתחת לסוכך או לפרגולה איכותיים, המותירים את הריהוט מוצל ובכך מונעים את חשיפתו לשמש, לרוחות ולגשם, המהווים גורמי שחיקה ובלאי.

ריהוט גן ונדנדה לגינה במיוחד, אמורים להיות מעוצב ואסתטי אבל בראש ובראשונה הוא אמור להיות שימושי. אתם בוחרים פריטי ריהוט ייעודיים: שולחן קטן לקפה, שולחנות סלון, נדנדה, ערסל ישיבה, מיטת שיזוף מתכוונת ועוד. ככל שהריהוט איכותי ומעוצב יותר הוא משלב את שתי הפונקציות – המועיל והמהנה. האפקטיבי והאסתטי.

חברת כסא נדנדה מציעה לכם מבחר עשיר של ריהוט גן למרפסת של היצרניות והמעצבים הטובים בעולם – ריהוט עשוי מחומרים העומדים בתווי תקן האיכות והבטיחות המחייבים והמחמירים.
יש לכם אפשרות להתחיל – או להמשיך- להכין את הגן והמרפסת לקראת הקיץ ובכך להבטיח לעצמכם מקום שיהיה  כיף להעביר בו את השעות שבהן החום פג מעט ורוח נעימה משיבה.

כלי נגישות