ריהוט גן לנוי ולהידור ובעיקר לבילוי ולהנאה

ערסל בננה לבית ולגן

חברת כסא נדנדה משווקת ריהוט גן ייחודי הכולל  מגוון עצום של כיסאות, כורסאות, נדנדות, פינות ישיבה, ריהוט גן, כורסות הנקה ועוד. להלן עצות וטיפים מועילים לבחירה מושכלת של פריטי הריהוט השונים.
כיצד תבחרו ריהוט גן?

על מנת לבצע בחירה מושכלת- יעילה וחסכונית – של ריהוט גן חשוב, תחילה, לשאול את עצמכם :

  1. מה המקום המיועד להם בכלל והאם הוא מוצל בפרט. שאלה שנייה היא, כמה אנשים אמורים ליהנות מהריהוט ולהשתמש בו. שאלה נוספת: האם פינת ישיבה לגינה אמורה להיות גם פינת אירוח ואוכל.
  2. איזה חומרים אתם מעדיפים: מתכת, עץ, אלומיניום, בד, ראטן ועוד. לכל חומר יש יתרונות וחסרונות. לדוגמה: שימור ריהוט עץ מחייב ליטוש וצביעה. ריהוט מתכת מחייב ניקוי קורוזיה. רהיטים מראטן יש לכסות מפני לחות. אם רוכשים ריהוט מבד יש לברר האם החומר טבעי או סינטטי והאם ניתן לכבס ללא חשש מנזק.
  3. חשוב לברר היטב מה היא התחזוקה הנדרשת לריהוט מחומרים שונים.
  4. יש לברר מה תוקף האחריות.
  5. יש לברר היטב באיזה חומרי ניקוי ייעודיים יש להשתמש על מנת להבטיח שמירת איכות הריהוט לאורך זמן.

טיפים לשמירה על ריהוט גן בחורף

סביר להניח כי בחורף לא משתמשים בריהוט גן באופן שוטף. רצוי אפוא לשטות ולנקות אותו על פי סוג החומר. על רהיטים מעץ רצוי למרוח לכה, לבדוק האם יש בו סדרים וכתמים ולהסירם. רהיטים מאלומיניום יש לבדוק היטב האם יש בהם שריטות. רצוי ומומלץ לצבוע אותם לפני האחסון. אם לא ניתן לאחסן את הרהיטים בתוך מבנה, חשוב לבחור כיסויים איכותיים (מבד נושם וקשיח), גם כהגנה מפני לחות ורטיבות וגם כהגנה מפני לשלשת יונים וציפורים. מאחר שגם בחורף צפויים ימי שמש, חשוב לאחסן רהיטי ראטן במקום מוצל או חצי מוצל. מכנה משותף לכל הטיפים העשויים להינתן לשמירה על ריהוט גן בחורף הוא הגנה מרבית ומיטבית עליהם ומניעת חשיפתם לפגעי מזג האוויר ונזקיהם- שמש וגשם כאחד.

כיצד תבחרו נדנדה לגינה ?

כדי לבצע בחירה מושכלת של נדנדה לגינה רצוי להידרש לנקודות הבאות:

  1. גודל הנדנדה – חשוב שהיא תתאים לגודל הגן או הגינה ולוודא שהמיקום שלה יאפשר לכם ליהנות ממנה ברווחה.
  2. נוחות הנדנדה – רצוי להתנסות בישיבה של דקות אחדות עליה כדי לוודא כי הישיבה נוחה לכם.
  3. ודאו מאיזה חומר עשויה הנדנדה. לכל חומר יתרונות וחסרונות, צורך בתחזוקה נאותה. בדקו את האיכות של הנדנדה והאם יש תו תקן.
  4. הנדנדה  חייבת להיות בטיחותית לשימוש. רצוי להותיר את מלאכת התקנתה לאנשי מקצוע, שיוודאו כי יהיו בה גימורים מתאימים, קיבועים, ושהיא תהיה חזקה מספיק לשאת משקל שמותר להעמיס עליה. (יש לוודא זאת מבעוד מועד)
  5. הסגנון של הנדנדה ועיצובה , כיסוי וריפוד, צבע ודוגמה.

כורסאות הנקה מודרניות בחברת כסא נדנדה

בחברתנו מוצג ומוצע למכירה מגוון עשיר של כורסאות בכלל כורסאות הנקה בפרט. כורסאות איכותיות, בטיחותיות ונוחות- עיניכם הרואות עדות- מתאימות בין השאר, וחלקן (הייעודיות) בעיקר לישיבה נוחה של האם ולהנקת עוללה. על הכורסאות המודרניות שאותן אנחנו משווקים יכולים האם והתינוק לחוש מצויים באזור נוחות אולטימטיבי, כאשר מנח הגוף אידיאלי לישיבה ולהנקה ממושכת. חברת כסא נדנדה מקפידה הקפדה יתרה על תווי תקן איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים, קל וחומר בכורסאות הנקה, אשר בטיחותן ואיכותן הן קריטיות. כורסאות הנקה עשויות עץ מלא גושני, בעלות זווית ישיבה נוחה מאוד, עם ריפוד נעים ומפנק בתוספת כרית צד קטנה.

כלי נגישות