איך לנקות ולתחזק כסאות בר?

כסא בר פליקס

שימוש בכסאות בר זו דרך יצירתית מאוד וייחודית להוסיף סטייל והרבה נוחות לחללים שונים. אתם יכולים להשתמש בכיסאות בר במרחבים שונים כמו מטבח, פינת אוכל, מרפסת ובגינה. עם השנים הטרנד בשימוש בכיסאות בר בחללים פרטיים הלך וגדל, ובעקבות ביקוש הרב כיום מייצרים סוגים רבים של כסאות בר כמו מעץ, מתכת, פלסטיק קשיח ואיכותי, ברזל ואפילו שילובים בין חומרי הגלם. לכיסאות בר ישנו גם מבחר עשיר של צבעים ועיצובים. בזכות המבחר הקיים היום בשוק, אתם יכולים להתאים לבית שלכם את הכיסא שהכי יתאים לאופי שלכם ולאופי של הבית שלכם.

דגמים מובחרים של כסאות בר

הצוות של כיסא נדנדה דואג להביא לכם את הרהיטים הכי איכותיים ועדכניים אשר מתאימים לכל קו עיצובי וגם כסאות בר בדגמים מופלאים. בין מבחר רחב של כסאות בר מעוצבים אתם מוזמנים להתרשם מכמה דגמים מובחרים כמו:

  • כיסא בר מדגם “מרקו” עשוי שלדת מתכת המגיעה בצבע שחור מט ומושב מעץ מלא איכותי ונוח במיוחד.
  • כיסא בר אלגנטי במיוחד מדגם “מריוס” המגיע בכמה צבעים. עשוי רגלי מתכת בצבע שחור מט, מושב מרופד בדמוי עור איכותי
  • כסאות בר מדגם “קשת” המגיעים בכמה צבעים מהממים לבחירה או שילוב בין הצבעים. עשוי רגלי מתכת בשילוב מושב פלסטיק קשיח ואיכותי.
  • כסא בר לברון או ג’יימס – אלו הכסאות הנמכרים ביותר באתר שלנו בזכות הכיסוי בד הנשלף אותו ניתן לכבס.

אז איך לנקות ולתחזק כסאות בר שישמרו לאורך זמן?

בזכות היכולת לייצר כסאות בר מחומרי גלם שונים וייחודיים כמו למשל כסאות בר מפלסטיק ולא רק מעץ, הרבה אנשים שואלים את השאלה “איך לנקות ולתחזק כיסאות בר?” התשובה היא פשוטה מאוד. לא לכל הכיסאות ישנה את אותה שיטת ניקיון בגלל חומר גלם שונה, וישנו צורך בלהתאים חומר ניקוי מתאים. במרבית מהכיסאות בר כלל אין צורך בחומרי ניקוי מיוחדים, אלא ניתן להסתפק בכמה טיפות של סבון ומטלית לחה.

ניתן לנקות כסאות בר עם מושבים מבד עם מטלית לחה או לשלוף החוצה את הכיסוי בד במידה ויש ולכבס. שמירה קבועה על הכסאות בר במיוחד בבתים בהם יש ילדים קטנים יבטיחו לא רק את ניקיון הכסא אלא גם את הברק שלו לאורך זמן. במחירים של כסאות בר העשויים עץ מוטב אחת לכמה חודשים אפילו חצי שנה לשמר את העץ עם תכשירים המיועדים להברקה.

במידה והכיסאות שלכם נמצאים ברחבת החצר שלכם, מומלץ לכסות את הכיסאות מפני שמש ישירה על מנת להאריך את חיי הכיסאות. טיפ נוסף כאשר והכיסאות נחשפו לכמות גדולה של מים, מומלץ לנגב אותם ולא להשאיר אותם חשופים לכמויות גדולות של מים.

כלי נגישות