מה עדיף שולחן בר עגול או מרובע?

כסא בר דמוי ראטן מאלמו

אין תשובה חד משמעית לשאלה מה עדיף שולחן בר עגול או מרובע, מכיוון שהבחירה תלויה במספר גורמים כגון הגודל והצורה של החלל בו תרצו להציב את השולחן, הסגנון העיצובי הקיים או משהו שהנכם מנסים ליצור מאפס, השימוש המיועד וההעדפות האישיות שלכם כמובן, לכן ניתן להתייחס גם לשולחן עגול וגם לשולחן בר מרובע בהתאם למטרות שימוש. יחד עם זאת ניתן לראות כמה יתרונות וחסרונות של שני המוצרים ורק אז אולי להחליט מה עדיף שולחן בר עגול או מרובע. אצלנו בכיסא נדנדה תוכלו לרכוש שולחן בר אידיאלי המתאים בדיוק לחלל שלכם ולעיצוב.

שימושים עיקריים בשולחן בר

לפני שנים רבות היה אפשר לראות שולחנות בר רק במקומות מסוים כמו ברים שכונתיים, במשך השנים הן השתלבו במקומות אירועים כמו אולמות וגני אירועים, אך העניין האופנה בתחום העיצוב, אף פעם לא עוצר במקום ושולחנות בר מגיעים גם אלינו למרחבים הפרטיים שלנו וגם למוסדות ומקומות ציבוריים נוספים. שולחנות בר הם שולחנות אשר הגובה שלהם הוא יותר גובהה משולחן אוכל רגיל והוא יחסית קטן בקוטר שלו והוא מיועד לשימוש קצר טווח ואינו מיועד לאירוח רב משתתפים.

שולחן בר מתאים בעיקר לחללים ביתיים קטנים או ליצירת פינה ייחודית בחלל גדול אשר יוצר הפרדה בחלל אחד גדול על ידי יצירה של פינת ישיבה למשל ופינת אוכל כאשר שניהם אכן כן נמצאים בחלל אחד משותף. שולחן בר משתלב נהדר במרפסות או בחצר פרטית, בחללים משותפים כמו לובי או טרקלין ועוד.

כמו כן שילוב מנצח של כסאות בר מעוצבים לצד שולחן בר עגול או מרובע יגנבו את ההצגה לא משנה באיזה צורה של שולחן תבחרו – אז גם את זה כדאי לקחת בחשבון!

יתרונות וחסרונות של שולחן בר עגול ומרובע

לכל דבר ניתן לראות יתרונות וחסרונות ופשוט להתאים את המוצר לצרכים שלכם. למשל:

  • שולחן בר עגול – יוצר אווירה אינטימית וחברתית, מתאים לחללים קטנים וגמישים, כי הוא לא תופס הרבה מקום. מעניק מראה מקורי ומעניין. הוא מאפשר ישיבה בכל צד של השולחן ללא הגבלה.
  • שולחן בר מרובע – מתאים לחללים ארוכים וצרים, עיצובי קלאסי ומסורתי. חסרונותיו הם שהוא תופס יותר מקום בחלל ואינו מאפשר ישיבה חופשית סביבו כמו בשולחן בר עגול.

כלי נגישות