כסאות בר מעץ וברזל

כסא מעוצב מרקו

כסאות בר קונים בדרך כלל כי צריך אבל על העיצוב אתם לגמרי יכולים לשלוט ולבחור את הכיסא בר הנכון לכם, שיענה לכם על הצורך ויתאים לכם מבחינה עיצובית. כסאות בר מעץ וברזל הם המילה האחרונה בתחום העיצוב והפרקטיות.

רכישה של כסאות בר

מקורם של כסאות בר, כפי שמעיד עליהם שמם, הוא בבר ובפאב. הם משמשים בדרך כלל לישיבה קצרה המאפשרת שיחה עם העומד בצדו השני של הבר. הם גבוהים כך שיתאימו לגובה הדלפק, יכולים להיכנס מתחת לדלפק בסיום השימוש ואינם תופסים מקום רב. הם שימושיים במטבחים קטנים בהם אין הרבה מקום, בפינות אוכל המשמשות לאכילה קצרה, בגינות, חצרות, אירועים, מסעדות ועוד יש שלל מקומות בהם אתם צריכים כיסא שיאפשר לכם ישיבה קצרה כמו בפינת איפור. כסאות בר מעוצבים מאפשרים להפוך את כסאות בר מפריט שימושי לחלק מהעיצוב הכללי בבית, שישתלב עם הסגנון העיצובי שהוא טרנדי וצבעוני.

כסא בר מעץ וברזל

בתמונה כסאות מדגם מרקו בשילוב עץ וברזל:

עץ וברזל – שילוב חומרים מנצח

אפשר למצוא כסאות בר מעוצבים של כסא נדנדה במגוון גדול של עיצובים וחומרים, השילוב הטרנדי העכשווי בעולם העיצוב הוא השימוש בכמה חומרים. כסאות בר מעץ וברזל יכולים להשתלב בכל חלל מעוצב ולהתאים לכל סגנון. העץ הוא חומר טבעי שמשדר אוירה כפרית, טבעית וחמימה ומתאים להיות מושב הכיסא בצורה נוחה ונעימה. לעומתו הברזל הוא חומר שעבר תהליכים, הוא משדר עוצמה לצד קרירות, צבעו לרוב שחור ואפשר לעצב אותו ולעצב ממנו דוגמאות רבות ושונות. הברזל ישמש ליצירת רגלי הכיסא או המשענת ויעניק יציבות ובסיס מוצק לכיסא. יחד שני החומרים האלה יוצרים כסאות בר מעץ וברזל והשילוב ביניהם יוצר מוצר שיכול להשתלב בכל מקום ובכל חלל יבלוט החום של העץ לצד הקרירות של הברזל.

היצע נרחב של כסאות בר

באתר ובאולם התצוגה של כסא נדנדה ותוכלו להתרשם ממגוון של כסאות בר מעץ וברזל, ההיצע הנרחב שקיים באתר יאפשר לכם לסנן את הדגמים השונים כך שבסופו של דבר תגיעו להחלטה על האופציה המיטבית והמתאימה ביותר לביתכם. כעת נשאר רק לסמן את הדגם ואת הכמות לאספקה מהירה.

כלי נגישות