כסאות בר ירוקים

כסא בר לברון

אחד האתגרים בעיצוב בית חדש או שיפוץ ושדרוג בית קיים הוא עיצוב הפנים. איך לשלב בין מה שאוהבים למה שפרקטי, בין מה שטרנדי למה שמתאים, בין רגוע לצבע, בין נוח למגניב. עבור אחד מדובר בכאב ראש, עבור אחר זאת הנאה. כסאות בר בצבע ירוק אינם מעוצבים ככיסא לישיבה ארוכה יחסית, אלא לישיבה קצרה של ארוחה ליד הדלפק במטבח. עם זאת תמיד בוחרים כסאות בר יפהפיים אשר משתלבים בנראות הכללית. לעיתים כולם הם בצבע אחיד ולפעמים רוכשים דגם זהה אך כל כיסא הוא בצבע אחר כדי להוסיף עניין לכסאות. כסא נדנדה מייבאים כסאות בר ירוקים בטיב מעולה ובעיצוב מרהיב ולכן תוכלו לבחור את הדגמים המתאימים ביותר למטבח האופנתי שלכם.

למה דווקא כסאות בר ירוקים מעוצבים לבית?

כסאות בר בצבע ירוק, יכולים להוות נקודות צבע ייחודית מאוד בביתכם. משפחות רבות אוהבות לבלות במטבח שעות רבות וזה הופך להיות מרכז הבית. דלפק המטבח הפך להיות מוקד לשיחות בין הורים לילדים, בני זוג בשעת לילה מאוחרת, כשאחד מבני המשפחה מבשל, אחרים יכולים לשוחח עמו וכסאות הבר מאפשרים ישיבה נוחה לשיחה, לארוחה או לחטיף ולדרינק.

כסא בר בצבע ירוק – ריהוט עיצובי לחלל הבית

כסאות בר לרוב משמשים למטבח, אבל הם יכולים להיות גם כאביזר עיצובי בסלון או ריהוט חצר אלטרנטיבי. כסאות בר בצבע ירוק יוכלו להשתלב בכל מקום שתבחרו, אם זה במטבח כהה או בהיר, שחור או לבן, כריהוט חצר בצבע שיתמזג עם צבעי הגינה או כפריט עיצובי כחלק ממשחק עם צבעים נוספים או לעמוד בכוחות עצמם כנקודת צבע. כסאות בר בצבע ירוק ישדרגו כל עיצוב, יתנו חיות נוספת לכל חלל ובקלות יתאימו את עצמם עם גוונים נוספים באותו החלל.

כסאות בר אפשר למצוא במגוון עיצובים, גבהים וחומרים. תוכלו למצוא כסאות של כסא נדנדה ממתכת, מפלסטיק, כסאות בעלי מסעד מרופד ואפילו שילוב של כמה חומרים יחד. הקפידו לבדוק את הגובה המתאים, את החומר הנכון ותוכלו ליהנות מכסאות בר בצבע ירוק בבית החדש שלכם.

קטלוג כסאות בר בצבע ירוק:

תמונות של כסאות בר ירוקים

ריכזנו עבורכם כמה מהתמונות שלקוחות שלחו לנו בעיצוב חלל המטבח עם כסאות בר ירוקים שתוכלו להתרשם באופן טוב יותר ומוחשי יותר. אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לייעץ לכם בבחירת כסא בר ירוק לבית.

כסא בר טורקיז
כסא בר ירוק טורקיז

כסא בר ירוק טורקיז כסאות בר טוליקס

 

כלי נגישות