כסא נדנדה – אזור הנוחות האולטימטיבי

מרהטים את הגינה עם אתר כסא נדנדה

הדשא, הגן והחצר – שטחים ומתחמים מחוץ לבית מהווים חלק בלתי נפרד ממנו בכלל ובקיץ בפרט. ככל שהשטח מחוץ לבית מטופח, מושקע ואסתטי יותר, כך, בהתאמה, הוא מעורר רצון לשהות, לבלות ולארח בו.
כסא נדנדה מציעים לכם מגוון עשיר של ריהוט גן מחומרים בטיחותיים ואיכותיים לגן, המשלבים את המהנה עם המועיל. פינת ישיבה ואירוח מחוץ לבית מקלה מאוד על תחזוקתו, מונעת לכלוך, שחיקה ובלאי מואצים של הרהיטים ומאפשרת לבחור בין שהייה ובילוי בבית  לבין שהייה ובילוי מחוץ לו- כשהגן מרוהט, מאובזר, ומהווה אזור נוחות מושלם- אפקטיבי, אטרקטיבי, אולטימטיבי.

העיצוב כמרכיב מרכזי של ריהוט הגן

הריהוט המודרני מושקע ומעוצב, ארגונומי, מאפשר ישיבה ממושכת.  לטעמנו- וכפי שמתברר גם לטעם רבים מהלקוחות -העיצוב  הוא מרכיב מרכזי בלתי נפרד מהריהוט. לכן מושקע מאמץ לבחור חומרים איכותיים, בעלי טקסטורות ומרקמים יפים, צבעים נעימים לעין, מידות המותאמות למבנה הגוף הממוצע וכמובן- מחירים אטרקטיביים, המאפשרים ללקוחות להגשים את חלום הפיכת גם ביתם לאזור בילוי נעים ומפנק.

תכנון מושכל לניצול מיטבי של השטח

על מנת ליהנות ולהפיק את המרב ואת המיטב מפריטי ריהוט הגן, מומלץ להתייעץ עם מומחים, כדי לאפשר לכם לממש את החלום תוך כדי מתן ביטוי טעם ולהעדפה האישיים שלכם. בחירת פריטים נכונה ומיקומם באזור המיועד להם כך שייצרו זרימה טבעית עם הבית ועם הגינה ויהוו חלק בלתי נפרד מכל מה שמעניק תחושה של בית.

“הצעת הגשה” של ריהוט גן יוקרתי

מי שמשקיעים מאמצים ומשאבים רבים בהידור ביתם ורוצים לשוות גם לגן שבחוץ מראה מהודר ויוקרתי יכולים לבחור, לדוגמה, מערכת ישיבה לגינה משובחת ומפוארת עשויה מראטן סינטטי ואיכותי, עמיד בפני פגעי מזג האוויר ושומר על מראהו הטבעי במשך שנים רבות.

מדובר במערכת בעלת חזות סלונית מרשימה: מערכת ישיבה גדולה ונוחה, הכוללת ספה פינתית גדולה מאוד אף היא. הפינה המפנקת כוללת, בין השאר, כורסת שיזוף, ספה זוגית, כורסת יחיד, נדנדה לגינה, ושני שולחנות קפה, גדול וקטן, המשלימים פינת אירוח יוקרתית ונוחה מאין כמוה, עם כריות רכות גדולות לתמיכה.

  • הקצב המונוטוני האטי והמרגיע – החברה מתאפיינת ומצטיינת בהיצע עשיר של נדנדות וערסלים, ליחיד ולזוג, המהווים אביזר רומנטי ובה בעת- אזור נוחות במלוא משמעות המושג, לרביצה ממושכת, המאפשרת תנועה רכה, אטית, המרגיעה את הגוף ואת הנפש.
  • השילוב המושלם בין מוצר לשירות – הלקוח מהווה את הנכס החשוב ביותר של החברה ואת מטרת קיומה. מראייתו ככזה נגזרת מדיניותה ויחסה אל כל אחד מלקוחותיה כאל לקוח הזכאי למוצר ולשירות בדרגה וברמה של VIP. גם אם יש לכם מושג קלוש בלבד ואתם מתלבטים איזה סוג רהיטי גן, החומר ממנו הם עשויים, הטקסטורה שלהם ועוד- נציגי השירות של כיסא נדנדה ישמחו לייעץ ולסייע לכם לבחור את הריהוט המובחר והיפה ביותר.
  • דגש על חוויית משתמש – חברת כיסא נדנדה לא רק דוגלת בחשיבותו של שירות לקוחות ללא פשרות אלא מיישמת אותו הלכה למעשה.  החברה תופסת את המושג הרווח בעיקר בגלישה ברשת האינטרנט כמושג שאמור לבוא לידי ביטוי לאורך כל התהליך- החל בבחירת הריהוט, עבור להזמנתו, לשיווקו ולאספקתו ובעיקר – לרווחת ולהנאת המשתמשים בו. מחויבותה של החברה ללקוחותיה כוללת את הקשר השוטף עמם, מתן מענה לכל שאלה, זמינות לקבלת עצות וטיפים ועוד.
    מערכת ישיבה לגינה, נדנדות, ערסלים, פינות קפה – אלה אחדים מהמוצרים שהחברה מציעה למי שרוצים להפוך את הגן או הגינה בביתם למקום שמזמין ומפתה לנוח ולהירגע בו, לארח, לאכול, וסתם- כך לשבת, לבהות או לשוחח.

כלי נגישות